Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Finder du ikke svar i nedestående, eller et andet sted på vores hjemmeside, er du naturligvis velkommen til at kontakte os.

Q: Hvordan foregår tilmelding?
A: Tilmelding skal foregå via denne hjemmeside, du finder tilmeldingssiden for henholdsvis motion, ungdom og senior i deres respektive sektioner, samt via linksne på forsiden. Det kræver at du først opretter dig som bruger.

Vejledning for tilmelding

Fælles for alle
Tilmelding kræver at man har en profil, hvis ikke du allerede har en profil, så den skal du oprette en først. Det gør du ved at trykke på punktet "opret profil", du finder det i øverst til højre på forsiden.
Bemærk, at for ungdomsspillere er det for barnet, der skal oprettes en profil. HUSK at anvende et password du kan huske.

Udfyld dine personlige oplysninger og tryk opret profil. Når du har klikket på opret profil, modtager du efterfølgende en mail med et link du skal klikke på, for at aktivere din profil.

Når du har aktiveret din profil kan du fortsætte.

Motion - Baneudlejning
Dette er for jer, der ønsker at have en bane fast hver uge hvor i kan spille.
Vælg "Motion" i topmenuen og så "Baneudlejning".
Vælg den dag du ønsker at spille.
Vælg en ledig bane, der passer dig og dine venner. Er i to personer vælger du S (single), er i fire personer vælger du D (double).
BEMÆRK: Ved booking af double (4 personer) SKAL der bookes 2 banetider - disse behøver ikke være sammenhængende - du kan altså godt booke f.eks 1 time mandag & 1 time Torsdag - frit valg.
Udfyld navn, fødselsdato og e-mail-adresse på samtlige makkere, så hav disse klar.
Gennemfør betaling.

Den første spiller som booker banen skal betale for hele banen (så må vedkommende selv afregne med makkere). De øvrige makkere vil efterfølgende modtage en e-mail om deres medlemskab, hvor de bedes opdatere deres profil med adresse, telefonnummer etc.

Bemærk venligst, at du først har booket banen, når betalingen er gennemført. Kvittering modtages som e-mail og skal fremvises på forlangende.

Ungdom - Holdtilmelding
Husk at logge på med profilen for barnet der skal tilmeldes.
Vælg Ungdom i topmenuen og find det hold der passer til barnet - vælg herefter "Tilmelding".
Hold musen over det hold, der passer til dit barns alder. Klik på prisen for at tilmelde dig/dit barn. Ser alt ok ud på den efterfølgende oversigt, gå da til betaling.

Senior - Holdtilmelding
Vælg Senior i topmenuen og "Tilmelding".
Klik på prisen for at tilmelde dig.
Ser alt ok ud på den efterfølgende oversigt, gå da til betaling.

Q: Koster det noget at oprette mig som bruger?
A: Nej, det koster først noget når du melder dig til et hold eller booker en bane.

Q: Jeg har ikke dankort, kan jeg stadig tilmelde mig?
A: Ja, hvis ikke du har dankort bedes du rette henvendelse til vores kasserer – så kan han hjælpe dig videre: send en mail til kasserer@naestvedbadminton.dk.

Q: Der spiller nogle andre på min bane, hvad gør jeg?
A: Der er sandsynligvis sket en misforståelse. Hvis henvendelse til spillerne på banen ikke fører til en løsning, kontakt da klubben. Det er udelukkende tilladt at spille på den bane i det tidsrum du har booket.

Q: Jeg har glemt noget i hallen, hvem skal jeg tage fat i?
A: Har du glemt noget i Næstved hallerne skal du kontakte den vagthavende halassistent i hallen på telefon 55 72 44 15

Næstved Badminton - Kindhestegade 3b, 3.th - 4700 Næstved - Tlf. 31493945